petak, 14. prosinca 2018.

Što želim postati


Slikovni rezultat za teta u vrtiću

Ja želim postati teta u vrtiću. Želim postati teta u vrtiću zato što se volim igrati sa djecom.
Moje rane godine provela sam dio dana u najslađem vrtiću sa najboljim tetama. Proučavala sam ih 
i pitala se odakle znaju sve te maštovite igre, i sve trikove kako pojesti ručak i kako zaspati na prijevaru. Zapravo tek sada mi je jasno da one imaju najljepši posao na svijetu. Briga, hranjenje,
brisanje nosića je mala stvar naspram 20 zagrljaja svaki dan. Najviše sam voljela čuvati male
kada je teta morala skočiti u kuhinju ili na wc.  Vjetar u leđa dala mi je moja kuma koja je teta u vrtiću koja svaki dan dođe sa posla sa smješkom na licu . Nakon mnogo lijepih sjećanja, njenih priča
uz nju kao uzor mislim da sam našla svoj posao . Mislim da samo u dječjem svijetu caruje prava ljubav.

Nema komentara:

Objavi komentar