petak, 14. prosinca 2018.

Moj najdraži film

Moj najdraži film je Sam u kući . Sam u kući je  obiteljska komedija iz 1990. godine  . Glavni glumac je Macaulay Culkin koji glumi Kevina , a sporedni glumci su: Joe Pesci, Daniel Stern, John Heard...
Slikovni rezultat za sam u kućiRedatelj je Chris Columbus a scenarist John Hughes. Kevina su svi u kući zezali i onda je zaželjeo da njegove obitelji više nema i onda je njegova obitelj otišla na božićne praznike ali su zaboravili na Kevina . I Kevinu je bilo super što nikoga nije bilo doma zato što je mogao raditi što želi. Ali onda su banditi Harry i Marv otišli opljačkati i kuću od njegove obitelji ali pametni Kevin je odlučio postaviti zamke po cijeloj kući. Ali banditi ne odustaju da ulove Kevina ali onda samo više upadaju u zamke . Meni je Sam u kući najdraži film zato što se prikazuje svake godine oko Božića . A volim ga i zato što je smiješan. Svake godine gledam sa obitelji i nikad mi ne dosadi. Preporučujem da svi pogledaju ovaj film sa svojom obitelji ili sami .

Nema komentara:

Objavi komentar